60 لوگو در 60 روز

این بار در کاغذآرت، طراح نروژی karoline tynes رو معرفی میکنیم و یه نگاهی هم به پروژه 60 لوگو در 60 روز این هنرمند میندازیم..

در اینجا برخی از لوگو هایی که من در چالش 60 لوگو در 60 روز ساختم وجود داره. هدف من از این چالش، رشد و توسعه خودم به عنوان یه طراح بود. قانون من در این چالش، این بود که برای طراحی هر نشانه، فقط 60 دقیقه وقت بزارم..

 معرفی karoline tynes 

اسم من کارولین هستش و یه طراح گرافیک از اسلو نروژ هستم. من در سال 2013 از مدرسه نروژی Creative Studies فارغ التحصیل شدم. علاوه بر این کار، من مدرک کارشناسی ارشد از مدرسه کسب و کار نروژ ( BI ) دارم و بازاریابی هم میکنم.

تمام تلاش من در طراحی، اصالت و منحصر به فرد بودن طرح هستش. من همیشه آماده ی کار کردن و همچنین همکاری هستم؛ بنابراین اگر کار من رو دوست دارید، میتونید با من تماس بگیرید. من کار کردن با شما رو دوست دارم !

 نگاهی به پروژه ی 60 لوگو در 60 روز 


منبع : karolinetynes.no

ترجمه و نگارش : kaqazART.blog.ir